Cabinet Terapie Bowen Galata Duminica ora 10.00 inscriere prealabila la 0753180143

vineri, 22 iulie 2011

A face zazen ...Bucurie mai presus de paradis - Kodo Sawaki

Am primit acest foarte frumos poem de la Maestrul meu Kodo Sawaki; am fost foarte impresionat si in acel moment m-am decis sa devin calugar. I-am cerut ordinatia, dar el mi-a spus: Doar n-ai sa iti ingropi viata in aceste temple de prelati functionari! E mai bine sa devii un adevarat boddhisattva care continua doar practica zazen in murdaria vietii sociale.- Maestrul Taisen Deshimaru

A face zazen calm in dojo
A pune capat oricarui gand negativ,
A dobandi o minte fara dorinte,
Aceasta bucurie este mai presus de paradis.
Lumea alearga dupa profiturile sociale,
Onoruri, haine bogate si viata usoara;
Dar aceste placeri nu sunt pacea adevarata.
Alergati si ramaneti nemultumiti pana la moarte!
A imbraca kesa si a practica zazen;
A te concentra cu o singura minte,
Care uneori se fixeaza, alteori se misca;
A vedea cu ochii profundei intelepciuni interioare;
A putea vedea in mod intim adevaratul aspect
Al oricarei actiuni si al oricarei existente;
A putea observa echilibrul;
A intelege si a recunoaste cu mintea perfect linistita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu