Cabinet Terapie Bowen Galata Duminica ora 10.00 inscriere prealabila la 0753180143

marți, 24 aprilie 2012

Buddha, înţeleptul şi întrebările....

 În timp ce Buddha predica intr-un anume loc a venit la el un mare înţelept al acelui regat impreuna cu o suita impresionanta de 5000 de discipoli.
Si i-a spus cu respect: Am auzit de faima ta, se spune că eşti un om foarte înţelept. Si eu am pătruns destule taine dar aş avea anumite întrebări să îţi adresez.
Buddha i-a răspuns: Binenteles, dar am o singura condiţie...sa stai cu mine timp de 1 an si să practici alaturi de mine, sa mergi alaturi de mine si apoi iti raspund la orice intrebare.
Inteleptul ezita dand semne ca ar dori sa accepte.
Atunci Ananda, unul din discipolii apropiati ai lui Buddha a inceput sa rada in hohote.
Înţeleptul s-a suparat si l-a apostrofat: Nu e frumos sa razi de mine, e o lipsa de respect si fata de mine si fata de discipolii mei la care Ananda si-a cerut scuze si a spus: Nu de tine rad ci de Buddha. Asa mi-a facut si mie cand am venit prima data sa ii adresez niste intrebari.
Si am stat acel an si apoi uitasem de intrebari si el a venit la mine si ma intreba: EI, CARE ERAU INTREBARILE ALEA? Doar ca eu nu le mai aveam.  Si acum cand mai vrea sa rada de mine ma mai intreaba care erau intrebarile alea.
ASA CA SFATUL MEU E, DACA VREI NEAPARAT UN RASPUNS LA INTREBARILE ALEA, SA I LE PUI ACUM CA DUPA 1 AN NU SE STIE DACA O SA LE MAI AI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu